Ik ga het toch doen

25 april 2018 - Kruisland, Nederland

Na lang wikken en wegen toch besloten om zo kort na het overlijden van mijn moppie weer een reis naar ons favoriete vakantieland te maken. Het wordt een Trip Down Memory Lane. Bewust gekozen voor plaatsen waar wij samen geweest zijn om de goede herinneringen op te halen. Het zal emotioneel zwaar worden maar ik hoop naast verdrietige momenten ook weer nieuwe mooie herinneringen te maken.

Zaterdag 5 mei richting van der Valk Schiphol voor een bekende overnachting om de volgende dag om half 11 met DL 161 het luchtruim te kiezen richting Minneapolis. Na een tussenstop van een kleine 3 uur brengt DL 2051 mij naar Las Vegas. Een enorme luxe is dat alle vluchten een plekje is gereserveerd in Delta One of First Class. Dit dankzij de Belastingdienst die onverwachts wat geld terug gaf van de hypotheekrente.

De eerste overnachting is in het South Point Hotel Casino & Spa. Bewust nog even niet op de Strip. Dat komt wel als ik aan het einde van de reis weer terugkeer in Las Vegas.

Met een huurauto van Alamo begint de volgende dag de roadtrip van 22 dagen met een kleine 400 km naar de Grand Canyon. Na 22 dagen weer terug in Las Vegas voor de laatste 3 nachten. Vrijdag 31 mei is het dan weer terug naar Kruisland.

1. Reislogger:
    25 april 2018
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!